Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 30-Mar-2011 12:00
Layman; Theyols nie mmg makan bunga, rasanya mesti tergelincir kedalam air, huhuhu... mmg pun malas nak tukar air tu, ,tapi kalau rajin tukar hari2 rasanya lama lagi bunga nie akan hidup....
baning; kesian kan... tragedi februari....
Pemancing ikan; haha, hebat jugak ulat nie kalau buat2 pengsan, dah berhari2 masih lagi pengsan...hehe...

kesian si catterpillar nie, dah besar dah tapi tak sempat jadi kepompong... tu lah, siapa suruh main sembunyi2 kat celah kelopak bunga, kan dah lemas... kalaulah gua sempat jumpa, dapat lah jugak letak dlm balang observe jadi moth apa.....
tapi nampak jugak kan tuan rumah malas tukar air pasu kan, hahaha....


yag ni plak mayat2 yg sempat di jumpai masa spring cleaning sblm cny, mesti semut tak dpt nak hurung pasal berat sangat kan.... ker tak sedap... $-)



© Pidgin Technologies Ltd. 2016