Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 22-Jun-2010 07:48
tinggal sikit lagi.. habiskanlah...
Layman; Kadang2 ada gak rama2 lain yg datang tapi tak sempat nak snap2, theyols jual mahal skit, terlalu glemer lah kot, makan sikit jer, dah terbang dah... yg fly nie biasanya muncul waktu pagi, dulu mmg agak biasa jumpa tapi sekarang dah jarang jugak, maybe belum musim lagi kot....
Mummy jam; hehe... lalat kan tak memilih, makan apa jer, yg nie kira dessert lah kot, hehe....



Dah kenyang... bolehlah rehat dulu....

© Pidgin Technologies Ltd. 2016